Cum să pregăteşti tricourile pentru echipa firmei tale

COMUNICAT DE PRESĂ: Cum să pregăteşti tricourile pentru echipa firmei tale

Vrei să sporeşti productivitatea de la nivelul echipei şi să promovezi valorile firmei într-un mod original? Una dintre cele mai bune soluţii pe care le poţi lua în calcul este personalizarea tricourilor. Este un exerciţiu eficient pentru a aduce mai aproape angajaţii, dar şi a spori colaborarea între departamente. În plus, nu este deloc o investiţie costisitoare, iar beneficiile pe care le oferă se resimt pe termen lung.

Dacă eşti în pană de idei, dar totuşi vrei să-ţi impresionezi personalul, nu-ţi face probleme. Există multe surse de inspiraţie – pe toate le poţi descoperi în rândurile de mai jos.

Branding si promovare cu articole vestimentare

Pe lângă promovarea externă şi sporirea vizibilităţii în mediul online, e foarte important să te prezinţi corespunzător la nivel intern. Gestionarea profesională a resurselor umane este o strategie durabilă, care te poate ajuta să ajungi mai repede la succes. Angajaţii tăi nu sunt doar piloni esenţiali pentru efectuarea serviciilor, ci şi pentru sporirea imaginii businessului pe piaţă. Cu cât sunt mai mulţumiţi de ce le oferi, cu atât vor da mai mult randament pentru efectuarea serviciilor.

Nu e suficient doar să le spui angajaţilor cât de mult îi apreciezi, ci să le şi arăţi în mod practic. Până la urmă, cuvintele frumoase nu au nicio relevanţă în faţa faptelor.

Imprimarea logo-ului sau sloganului companiei pe tricouri, hanorace, şepci sau alte articole vestimentare este o soluţie de branding foarte bună. Majoritatea o foloseşte chiar ca pe o tehnică de retenţie a personalului. Nu numai că este o alegere creativă pentru îmbunătăţirea comunicării interne, dar poate spori gradul de recunoaştere a afacerii. Nu sunt singurele avantaje pe care le garantează:

  • Aduce o notă profesională serviciilor şi conferă mai multă încredere potenţialilor clienţi. Vei reuşi să sporeşti atenţia şi interesul celorlalţi, fără prea multe eforturi.
  • Creează sentimentul de apartenenţă la o comunitate. Angajaţii tăi se vor simţi mai apreciaţi şi mai importanţi, ceea ce se va reflecta în mod direct asupra rezultatelor.
  • Scade riscul unei posibile demisii şi îmbunătăţeşte moralul la nivel de echipă. De asemenea, reduce eventualele tensiuni sau conflicte.
  • Sporeşte crearea unui mediu de lucru prietenos şi creează inevitabil conexiuni durabile între colegi. Devine, aşadar, o modalitate de apropiere între departamente.
  • Îmbunătăţeşte reputaţia business-ului şi devine un diferenţiator foarte bun în faţa competiţiei. Nu va mai trebui să aloci la fel de multe resurse pentru a reuşi.

Cum pregăteşti tricourile pentru echipa firmei tale

Dacă te gândeşti de ceva timp să abordezi îmbrăcămintea corporate la nivel de echipă, nu e suficient doar să cauţi variantele potrivite. Există şi alte aspecte pe care ar trebui să le ai în vedere pentru a garanta confort şi mai ales funcţionalitate:

  • Optează pentru un material de calitate – Ţine cont că respectivul tricou sau hanorac va fi purtat ore întregi la muncă. Aşadar, trebuie să fie plăcut la atingere şi să permită pielii să respire cu uşurinţă. E recomandat să consulţi nevoile specifice ale angajaţilor, dar şi să iei măsurătorile necesare. Ţine evidenţa pe o foaie dacă nu vrei să te încurci.
  • Pune accent pe sustenabilitate – Fiecare decizie pe care o iei la nivel de business te defineşte. Implicarea în cauze care contează este o investiţie pe termen lung. Aşadar, optează pentru haine din materiale organice, cu impact minim asupra mediului înconjurător. O asemenea decizie va influenţa în mod clar imaginea business-ului tău, dar şi costurile  alocate pentru achiziţie.
  • Creează un design vestimentar unic – Alege un logo care să iasă în evidenţă şi să fie asociat cu brandul tău. Poate fi o combinaţie de culori, un model specific sau un font particular. Eventual, apelează la un specialist în design grafic. Ţine cont de faptul că inscripţia trebuie să reflecte întocmai valorile şi principiile companiei.
  • Implică întreaga echipă în procesul de achiziţie – Nu e de ajuns doar să vii cu propunerea de adoptarea a unei uniforme, ci să consulţi şi părerea celor care o vor îmbrăca. Fă o şedinţă de brainstorming pentru a găsi idei originale, dar şi modelele cele mai potrivite contextului. E esenţial să ai în vedere şi locul unde vor fi purtate.
  • Apelează la un furnizor de tricouri sau hanorace de personalizat – Alege un furnizor de încredere care oferă materiale premium şi tehnici profesionale de imprimare. Caută cele mai renumite variante de pe piaţă. Nu e vorba doar de reputaţie, ci şi de implicarea propriu-zisă a companiei. Stabileşte dinainte un buget adecvat şi nu face rabat de la calitate.

Promovarea la nivel intern este una dintre cele mai eficiente modalităţi de obţinere a rezultatelor. Angajaţii tăi au nevoie să se simtă apreciaţi, respectaţi şi înţeleşi, aşa că producerea de tricouri personalizate este varianta pe care merită să o iei în considerare.

Cele mai bune soluţii sunt cele care oferă avantaje pe termen lung. Implementează-le şi tu şi bucură-te de performanţe foarte bune în cadrul echipei!

Cum se face promovarea unei firme prin materiale promoționale?

view desk arrangement

Vrei să sporești vizibilitatea business-ului tău într-un mod avantajos atât din punct de vedere financiar, cât și al efectelor resimțite pe termen lung? Distribuirea materialelor promoționale reprezintă o strategie pe care o poți avea în vedere, tocmai datorită beneficiilor pe care le prezintă. Este o metodă facilă de promovare offline și vine în susținerea inițiativelor online de a genera interesul potențialilor clienți.

Totuși, chiar dacă este o soluție convenabilă din multe puncte de vedere, trebuie să o aplici corect pentru a înregistra rezultatele dorite. Care sunt etapele de promovare a unei firme prin intermediul materialelor promoționale, dar și ce performanțe îți poate asigura afli în rândurile de mai jos.

Cum se realizează promovarea prin materiale promoționale

Nu e suficient să investești în materiale promoționale pentru firmă. Rezultatele profesionale vin prin eforturi susținute și inițiative durabile. Așadar, înainte de a te gândi la opțiunile potrivite pentru compania ta, trebui să bifezi câteva etape importante:

  • În primul rând, e necesar să definești publicul țintă. Cui te adresezi, dar și ce vrei să obții prin intermediul materialelor promoționale? Adaptează oferta la nevoile specifice audienței și optează doar pentru soluții adaptate. Cu cât personalizezi mai mult experiența clienților, cu atât vei genera mai mult interes din partea lor.
  • Consultă gama de materiale promoționale. Pe piață există multe alternative – de la flyere și broșuri până la articole imprimate digital. Ar trebui să fie atractive din punct de vedere vizual și să transmită un mesaj clar și concis. De asemenea, e necesar să reflecte întocmai obiectivele și valorile companiei.
  • Gândește-te cu atenție la punctele cele mai potrivite unde poți distribui materialele. Le oferi potențialilor clienți șansa de a te cunoaște mai bine atât la târguri și expoziții, cât și la conferințe sau evenimente de profil. De cele mai multe ori, experiența interacțiunii tangibile poate spori atenția acordată unui brand.
  • Pentru a primi cât mai repede un răspuns din partea publicului țintă e esențial să folosești un limbaj prietenos, dar în același timp profesional. Prezintă totul în termeni clari, ușor de înțeles. Rezumă-te, de asemenea, la mesaje de impact, care să vină în completarea credințelor prospecților.
  • Urmărește impactul campaniei și adaptează strategiile în consecință. Colectează date și folosește instrumente de analiză web sau sondaje pentru a afla ce funcționează bine și ce nu. Vezi care e impactul materialelor, cere feedback din partea celor vizați și implementează soluții în funcție de rezultate.

Avantaje promovării cu obiecte promoționale de brand

empty business card envelope

Broșurile sau cataloagele de prezentare nu sunt singurele alternative pe care le poți avea în vedere pentru promovarea offline a brandului tău. Sunt, într-adevăr, variante foarte bune, dar există și altele – mult mai originale și mai eficiente din punct de vedere al vizibilității acumulate. Poți folosi, spre exemplu, tricouri sport cu logo-ul companiei pentru a spori implicarea la nivel intern. Avantajele pe care le garantează sunt cât se poate de variate:

  • Oferirea de cadouri promoționale clienților existenți este o modalitate excelentă de a le arăta aprecierea și de a le consolida loialitatea. Brandul tău va deveni rapid principala opțiune la care vor apela, ceea ce te va ajuta să fii cu un pas în fața competitorilor. De asemenea, vei reuși să găsești mereu oportunități de evoluție.
  • Costul unitar al obiectelor promoționale este relativ mic, iar impactul poate fi semnificativ, mai ales dacă sunt direcționate corect. Spre deosebire de alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele la TV sau cele din online, oferă o expunere pe termen lung. Clienții le pot utiliza pe o perioadă nedeterminată.
  • Impactul pe care îl au nu se resimte doar din punct de vedere financiar. Dacă le alegi corect, pot spori răspunsul emoțional din partea consumatorilor. Oamenii sunt mai predispuși să-și amintească de o companie care le-a oferit ceva valoros și util. Poate fi vorba de un carnețel personalizat, de un hanorac confortabil sau de un coș cu bunătăți.
  • Dacă folosești tehnici sustenabile de publicitate offline, nu numai că vei înregistra creșteri la nivelul vânzărilor, dar îți vei îmbunătăți imaginea pe piață. Înainte de a face investiția, e indicat să alegi cu grijă producătorul. Cele mai apreciate materiale sunt cele confecționate din materiale eco – pe lângă impactul minim asupra mediului, sunt și foarte confortabile.
  • Ai libertatea de a alege variantele cele mai potrivite bugetului și implicit obiceiurilor audienței căreia i te adresezi. Ai la dispoziție atât articole de papetărie, cât și accesorii vestimentare sau promoționale dulci. Decizia finală ar trebui să se plieze în funcție de caracteristicile companiei, dar și de obiectivele setate la începutul campaniei.

Promovarea în mediul offline nu s-a demodat, ba din contră, e mai relevantă ca niciodată. Însă, pentru a atinge performanțele așteptate trebuie să recurgi la strategii potrivite. Te poți orienta atât către broșuri, flyere sau pliante, cât și către haine personalizate sau pachete cu surprize dulci.

Adaptează totul în funcție de obiectivele pe termen lung, iar avantajele nu vor întârzia să apară!

Legenda Mărțisorului. Luna Femeii

Legenda Mărțisorului. Luna Femeii

 

Se apropie luna Martie, prima lună de primăvară, în care natura renaște, iar noi ne putem
bucura mai mult de razele soarelui. Totodată, martie este luna în care noi sărbătorim
Femeia, iar prima zi din lună este dedicată atât femeii și fetelor, cât și primăverii. La început
de martie, fetele și femeile poartă, ca un obicei, un mic obiect în piept, prins cu șnur alb cu
roșu. Fie că este vorba despre o floare, un chip zâmbitor, un fluture sau de altceva, micul
obiect poartă numele de “Mărțișor” și simbolizează venirea primăverii. Dar de unde a pornit
totul?

Legenda vorbește despre Baba Dochia, care avea o fată vitregă pe care nu o îndrăgea deloc
și că, într-o zi geroasă, de iarnă, a trimis-o la râu să spele o haină extrem de murdară,
despre care considera că nu va reuși să o spele. Fata s-a dus cu haina la râu și într-adevăr,
nu reușea deloc să o curețe, așa că a început să plângă. În timpul ăsta, a apărut un bărbat
tânăr și frumos, pe numele de “Mărțisor” care a întrebat-o ce s-a întâmplat, de ce plânge.
Fata i-a povestit, iar tânărul i-a spus că el posedă o putere magică și i-a dat acesteia o floare
cu petale albe și roșii și i-a spus să mai spele o dată haina, iar apoi să se ducă acasă. Fata a
făcut exact așa, iar când a ajuns acasă. haina era de un alb imaculat! Babei Dochia nu îi
venea să creadă. A observat că fata are o floare în păr și a intrebat-o de unde e, că e iarnă
încă. Fata nu a vrut să îi răspundă așa că Baba Dochia a hotărât să plece chiar ea pe munte,
să vadă dacă a venit primăvara. Și-a luat cu ea oile și bineînțeles, cele doisprezece cojoace.
Potrivit legendei, Baba Dochia a găsit, în timp ce se plimba prin pădure cu oile, un ban
turcesc. I-a făcut o gaură și l-a legat cu un fir de lână și de aici obiceiul mărțișorului.
Continuându-și drumul, a renunțat pe rând la toate cele doisprezece cojoace ale ei, crezând
că este primăvară, însă a venit un ger puternic care a făcut ca atât ea cât și oile ei să
înghețe, devenind, așa cum spune legenda, stane de piatră.

Mai există o legendă conform căreia Soarele a coborât pe Pământ sub înfățișarea unui tânăr
și a fost răpit și închis undeva de un zmeu. Cum lumea nu mai era binecuvântată de razele
soarelui, toată lumea se schimbase și nici măcar copiii nu mai râdeau. Un tânăr curajos, pe
nume “Mărțisor”, s-a luptat cu zmeul până l-a învins și a eliberat Soarele. Mărțișor însă nu a
mai supraviețuit din cauza rănilor din timpul luptei, iar sângele i s-a scurs pe zăpadă și din
acest motiv șnurul ar fi alb cu roșu. Potrivit acestei legende, băieții sunt cei care ar trebui să
primească mărțișoare, însă, în timp, obiceiul s-a schimbat și el este dăruit femeilor.
În Republica Moldova, se dăruiesc în continuare mărțișoare și băieților.

(Vezi oferta noastră pentru Luna Femeii)

5 Idei de Cadouri pentru Sărbători

5 Idei de Cadouri pentru Sărbători

Am intrat în luna noiembrie şi nu putem să nu fim cu gândul la Sărbători. Încă puţin şi vom fi înconjuraţi de colinde, de miros de portocală, de beculeţe, de magie. Sărbătorile sunt un prilej bun de a le aminti celor din jurul nostru că sunt importaţi pentru noi, fie că vorbim de familie, prieteni, cunoştinţe, colegi de serviciu, parteneri, colaboratori, clienţi; un prilej bun de a le oferi un cadou, dar oare ce să le luăm? În articolul de azi am încercat să venim cu câteva idei.

Mănuşi Touchscreen

Nu e greu să ne dăm seama de ce sunt populare; peste tot în jur vedem oameni care stau pe telefoane şi tablete iar acum, că vine iarna, astfel de mănuşi ar putea reprezenta un cadou foarte bun pentru că ţin cald şi te ajută să îţi vezi de treburile tale pe smartphone fără să îţi îngheţe mâinile. Mănuşile sunt confecţionate din acryl, iar cele trei extremităţi ale degetelor sunt confecţionate din 30% fibră de oţel. Pot fi imprimate prin print digital sau broderie.


Pături Fleece

Fie că vorbim de o pătură din acryl, din lână coral sau polar, aceste pături pot reprezenta un cadou frumos şi folositor. Ele vin strânse cu o fundă şi sunt prevăzute cu o etichetă ce poate fi personalizată. Personalizarea se poate realiza prin tampografie, broderie, serigrafie sau etichetare.


Căni personalizate

Cănile, ceştile şi paharele au avantajul că pot fi folosite zilnic, astfel că de fiecare dată când o persoană va bea dintr-o cană primită de la tine, de exemplu, îşi va aduce aminte de tine şi de contextul în care a primit acea cană. Astfel, cănile pot reprezenta un cadou foarte bun atât pentru familie şi cei apropiaţi, cât şi pentru colegi, parteneri de business şi clienţi. Le poţi imprima cu un model drăguţ cu tematică de Crăciun sau cu orice altceva – un mesaj, o poză cu acea persoană, cu tine sau cu o situaţie, cu un film preferat, cu un loc pe care l-aţi vizitat împreună sau v-aţi dori să îl vizitaţi, ş.a.m.d.  Metodele de personalizare pot să difere, în funcţie de cană: tampografie, gravură laser. sublimare.


Decoraţiuni de Crăciun

Un cadou tradiţional am putea spune: o decoraţiune pentru brad sau pentru casă/curte. Pentru că ce poate spune mai mult că vin sărbătorile decât un glob pentru pom, nou-nouţ? Personalizarea, în cazul decoraţiunilor, se poate face prin etichetare în general, dar există şi decoraţiuni ce pot fi personalizate prin tampografie, serigrafie sau gravură laser.


Accesorii Crăciun

Accesorii pe care le poartă Moşul, cum ar fi o căciulă de Crăciun sau o cizmă în care să lase Moş Crăciun cadourile. Ele pot fi personalizate prin transfer serigrafic, print digital sau broderie.

 

 

Tendinţe în 2019: Hanoracul Oversized

Tendinţe în 2019: Hanoracul Oversized

 

Dacă în toamna 2018 erau la modă jachetele de tip bomber, între timp ele şi-au pierdut din popularitate, iar retailerii – de la cei „mass-market” până la cei de lux – au început să scoată aceste piese de vestimentaţie din magazine. Cu ce au fost ele înlocuite în moda urbană? Cu hanoracele!

Piesa „cool” din vestimentaţie, în 2019, este hanoracul cu glugă, oversized – dimensiunile uşor exagerate dând acel vibe de nonşalanţă şi lipsă de efort – fie că e vorba de cel simplu, fără niciun imprimeu sau de unul înscripţionat cu un slogan cool, un detaliu grafic sau o imagine ce reprezintă o scenă dintr-un film sau dintr-un clip retro.

Hanoracele reprezintă o opţiune foarte bună atât pentru zona de fashion cât şi pentru zona de promoţionale; ele pot fi personalizate prin mai multe tehnici: print digital, serigrafie, transfer serigrafic, broderie, transfer print&cut, iar ceea ce poate fi imprimat este limitat doar de imaginaţie.

O idee bună plus un hanorac de calitate, nu vor da niciodată greş!

Scurt Istoric al Cănilor de Cafea

Scurt Istoric al Cănilor de Cafea

 

Pe cât de multe tipuri de căni de cafea există în lume, pe atât de mare este confuzia privind istoria lor; asta pentru că multe companii pretind că au inventat un tip sau altul de cană și/sau capac, când de fapt acele lucruri fuseseră inventate cu ceva ani înainte. Noi tipuri de cești/căni/pahare de cafea sunt testate în continuare.

 

Dar cine a inventat cana de cafea?

Este foarte greu de spus pentru că istoria ei a început cu foarte mult timp în urmă. Primele căni de cafea erau realizate din lemn, însă ele nu erau prea rezistente. Ceștile din ceramică au fost realizate la început manual, prin modelare, însă ele aveau pereți foarte groși și era greu să bei din ele. Apoi, pereții ceștilor au fost făcuți mai subțiri, pe măsură ce a fost introdusă tehnica prelucrării metalelor. S-a trecut la realizarea de cești și căni din metal, în special din bronz, argint, aur și plum; erau însă greu de folosit cu băuturi fierbinți. Inventarea porțelanului, prin anul 600 d.Hr., a dus la realizarea de cești din porțelan, cu pereți subțiri și potrivite atât pentru băuturi reci, cât și pentru băuturi calde.

 

Cine a inventat cănile de cafea de unică folosință?

De la sfârșitul Războiului Civil (din America: 12 apr. 1861 – 9 mai 1865), băutul apei (simple) a devenit un lucru foarte popular și „la modă”, fiind promovat prin diferite mișcări sociale, cum ar fi „Temperance Movement”, care promovau băutul apei în locul alcoolului și care încercau să scoată în evidență pericolele aduse de alcool. Activiștii au construit fântâni în orașe și mergeau din oraș în oraș, oferind apă ca o alternativă sănătoasă la alcool. Astfel, fie că beau apă din fântână, dintr-un butoi sau din altă sursă, oamenii foloseau de obicei o singură cană de metal, lemn sau ceramică, pe care o dădeau de la unul la altul, ceea ce ducea la răspândirea microbilor.

Pe măsură ce oamenii au început să învețe mai multe despre boli și cum se răspândesc, au devenit din ce în ce mai conștienți de pericolele la care se expun când beau toți din aceeași cană. Unul dintre acești oameni era Luellen, care în 1907 a inventat un fel de pahar din hârtie care putea fi aruncat după folosire. Când S.U.A. a intrat în Primul Război Mondial, folosirea paharelor de unică folosință făcea parte deja din cultura americană.

Bineînțeles că din 1907 până acum, paharele de cafea de unică folosință au evoluat încontinuu și încă sunt testate modele noi. Primul capac pentru paharele de cafea de unică folosință a fost inventat în 1967 de către Alan Frank, înțelegând faptul că americanii beau cafeaua pe drum, în timp ce merg și ar avea nevoie de un asemenea capac. Paharele folosite astăzi își au „rădăcinile” în anii ’80, când a avut loc un fel de renaștere a paharelor de cafea de unică folosință, în special odată cu extinderea unor rețele de cafenele, precum Starbucks.

 

Cum vor arăta paharele/ceștile/cănile de cafea de mâine? Din ce materiale vor fi realizate?

Rămâne de văzut…

 

 

5 Motive Pentru Care Materialele Promoționale Sunt Esențiale Pentru Business-ul Tău

5 Motive Pentru Care Materialele Promoționale Sunt Esențiale Pentru Business-ul Tău

De ce are nevoie un business de materiale promoționale? Azi ne-am propus să vă enumerăm cinci dintre cele mai importante motive pentru care materialele promoționale sunt esențiale pentru un business.

 

Studii realizate în Statele Unite ale Americii au arăta că:

  • 8 din 10 consumatori de produse/servicii dețin între 1 și 10 materiale promoționale;
  • dintre cei care dețin materiale promoționale, 6 din 10 le țin pentru o perioadă de până la 2 ani;
  • 85% dintre consumatori cumpără produse/servicii de la o companie, dacă au primit de la acea companie cel puțin un obiect promoțional;
  • 31% dintre consumatori dețin cel puțin 1 geantă/sacoșă promoțională (în S.U.A.);
  • 83% spun că le place să primească materiale promoționale;
  • 89% dintre consumatori pot recunoaște un brand chiar și la 2 ani după ce au primit materialul promoțional (prin comparație – doar 53% recunosc un brand pentru că l-au văzut în ziar sau într-o revistă);
  • 63% dintre consumatori dau produsele promoționale mai departe, altcuiva, atunci când nu mai au nevoie de ele;
  • 58% păstrează produsele promoționale între 1 și 4 ani.

 

De ce sunt materialele promoționale esențiale pentru un business?

1.  Raportul preț – rezultate

Campaniile de marketing făcute la scară mare sunt foarte scumpe – televiziune, presa scrisă, radio, billboards, ș.a.m.d. Avantajul materialelor promoționale este că sunt accesibile ca și prețuri și au un impact foarte mare.

 

2. Recunoașterea imediată a brand-ului

Recunoașterea brand-ului se referă la ideea că consumatorul îți recunoaște imediat business-ul și știe (în mare) ce produse/servicii oferă. Când vezi logo-ul Mc Donalds, te gândești imediat la mâncare, burgeri, cartofi prăjiți. Nu le știi poate toate produsele, dar știi în mare ce poți găsi la un astfel de restaurant. Dacă oferi clienților materiale promoționale, ei vor ține minte brand-ul tău și își vor aminti de el mai ușor. Materialele promoționale vor rămâne la ei multă vreme, și le vor reaminti de business-ul tău, crescând șansa ca atunci când vor avea nevoie de un anumit produs/serviciu pe care îl oferă business-ul tău, să apeleze la tine și nu la alții.

 

3. Expunere foarte mare

Un tricou cool cu brand-ul tău inscripționat pe el, poate fi purtat ani de zile pe stradă, crescând astfel expunerea. Vezi ce succes au avut tricourile „Levi’s”…  La fel poate ajuta și o cană din care cineva bea în fiecare zi.

 

4. Materialele promoționale pot funcționa precum cărțile de vizită

Atunci când oferi materiale promoționale care au legătură cu activitatea ta, inviți practic potențialii clienți în „lumea ta”, să facă cunoștință cu business-ul tău. De altfel, materialele promoționale au practic și ele, la rândul lor, datele de contact înscripționate – pentru că în ziua de azi e de ajuns să vezi cum se numește o companie (în logo) și să o cauți pe Google. Ai putea chiar să înscripționezi un cod QR.

 

5. Loializare

Materialele promoționale pot ajuta și la loializarea clienților. Este important, însă, ca ele să fie de calitate bună, pentru că clienții vor asocia calitatea materialelor promoționale cu calitatea business-ului tău.

 

Dincolo de materialele promoționale în sine, bineînțeles că sunt foarte importante și logo-ul companiei, cărțile de vizită, site-ul companiei, paginile de social media și grafica folosită pentru imprimare.

Folosite corespunzător, materialele promoționale nu pot da greș.

 

Copy of Business Card Site

7 sfaturi pentru o campanie de marketing reușită (cu materiale promoționale)

7 sfaturi pentru o campanie de marketing reușită (cu materiale promoționale)

 

Materialele promoționale au fost folosite de sute de ani și au avantajul că pot deveni parte din rutina zilnică a cuiva pentru o perioadă lungă de timp, astfel fiind un tool important pentru creșterea unui brand.

Azi venim cu 7 sfaturi care să vă ajute să creați o campanie de marketing eficientă, știind în același timp cum să alegeți materialele promoționale.

 

1. Cunoaște-ți obiectivul

Înainte să începi campania de marketing folosind materiale promoționale, trebuie să știi clar care este obiectivul campaniei. Fiecare companie poate avea obiective diferite, în funcție de profilul companiei. De exemplu, compania ta ar putea să aibă nevoie de mai mulți participanți la evenimentele pe care le organizează, ar putea avea ca obiectiv creșterea vânzărilor sau pur și simplu ar putea să își arate recunoștința față de clienți (pentru că lucrează cu compania și sunt loiali).

Materialele promoționale pot fi folosite și pentru „awareness” – pentru ca potențialii clienți să știe de existența companiei – sau pentru a motiva partenerii/clienții să facă ceva anume.

 

2. Alege produse relevante pentru business-ul tău

Dacă materialele promoționale sunt relevante pentru business-ul tău, oamenilor le va fi mai ușor să îți recunoască brand-ul. De exemplu, dacă promovezi un salon de cosmetică, să oferi genți personalizate, pentru cosmetice, poate avea un efect mult mai bun decât dacă oferi pixuri personalizate. Pe aceeași idee, o companie care se ocupă cu producerea berii, poate oferi desfăcătoare de bere cu logo-ul companiei înscripționat pe ele.

 

3. Alege produse de calitate

Oamenii apreciază în mod sigur produsele de calitate mare. Campania ta de marketing cu materiale promoționale nu trebuie să fie neapărat una foarte scumpă, însă e bine să fii atent/ă la calitatea produselor, pentru că ele trebuie să te ajute să creezi încredere în brandul tău. Materialele promoționale de slabă calitate pot face mai mult rău imaginii brand-ului tău decât bine. Oamenii pot fi supărați și chiar dezamăgiți dacă le oferi produse de calitate slabă.

 

4.  Fă un plan de distribuție (a materialelor promoționale)

Distribuie materialele promoționale într-un mod planificat. De exemplu, poți anunța printr-un email faptul că cei care participă la un eveniment (ce urmează să aibă loc) vor primi materiale promoționale gratuit. Acest lucru poate motiva mai mulți oameni să participe la acel eveniment. Aceasta poate fi o strategie de distribuție mai bună, decât pur și simplu să dai direct materialele promoționale la eveniment, fără să anunți înainte.

 

5. Creează campania cu materiale promoționale pornind de la o temă

Materialele promoționale vor avea înscripționat logo-ul companiei tale, însă acest lucru nu este de ajuns. Pentru ca o campanie să fie memorabilă pentru potențialii clienți, te ajută foarte mult să pleci de la o temă. Mesajul ar trebui gândit în așa fel încât să te ajute să îți consolidezi poziția pe piață. O temă „catchy” și construită strategic, te poate ajuta să rămâi în mintea oamenilor multă vreme.

 

Ca exemplu, o bancă a observat că companiile mici întâmpinau dificultăți în a face rost de credite de la bănci și a decis să atragă aceste companii, ca și clienți. Astfel, a distribuit produse promoționale ce aveau ca temă peștii, cu mesajul:

„Te-ai săturat să fii tratat precum un pește mic?”

 

6. Personalizează produsele

Strategia ta de marketing cu produse promoționale trebuie să ia în considerare și modalități prin care să creezi relații atât cu potențialii clienți, cât și cu clienții existenți. Oamenii vor ține minte cadourile primite de la tine pentru o perioadă foarte mare de timp, dacă vin cu un mesaj personalizat. De exemplu, un punct de plecare poate fi înscripționarea numelui acelei persoane pe materialul promoțional. La fel de bun poate fi un mesaj personalizat care să atingă un subiect important pentru cel care îl primește- cum ar fi un mesaj de încurajare cu privire la activitatea sa.

 

7. Regifting – folosește-l în avantajul tău

„Regifting” înseamnă să dai mai departe un cadou primit. În general nu ne place să primim cadouri „folosite”, însă ca tool de marketing, regifting-ul poate genera rezultate bune. Poți de exemplu să dai 2 produse de același fel, cu „instrucțiuni” ca unul să fie dat mai departe. De exemplu cu mesajul „împarte bucuria”. Asta poate însemna să ajungi la încă un potențial client. Impact dublu cu cadouri date unei singure persoane.

 

Tu cum folosești materialele promoționale?

 

P.S. – nu uita că poți găsi toate materialele promoționale de care ai nevoie pe www.updateadv.ro.

 

 

Copy of Business Card Site.jpg